BARÇA & CHELSEA
ja q passem pagina parlament de futbol:
Ami em ba semblar q el nostre entrenador no va saver llegir el partit,el primer canvi savia de reforça el mig del camp ja q a la segona part no teniam mig del camp,tambe trovem a faltar el cabro del negre si collons ETO,ETO, q tost deiem q no feia res pues mira ara.
Que queus sembla el tema de conberça?

21 Comments:
Home, jo estic d'acord amb que l'ETO es nota molt, massa fins hi tot.
Però crec que hi hagut diversos temes al meu entendre:
Primer s'ha de reconeixe que el Chelsea ens va fer un traje a la segona part, una lliçó de com no s'ha de deixar tocar bola al contrari.
Després crec que al mig del camp estava bastant ben cobert per Xavi, Deco i Iniesta, una altra cosa és que estessin més o menys encertats. Però, això sí crec que, per les característiques del contrari, si hagués ficat al Thuram de central junt amb Puyol i el Marquez o Motha davant de la defensa ajudant a la mitja, crec que hauria funcionat més bé la defensa i la mitja.
Capítol a part mereix el Ronaldinho,no va tocar bola, primer perque el van tapar molt bé, però principalment per que està alarmanment baix de forma.
Per últim crec que Saviola hauria pogut sortir uns minutets.
10:57 a. m.
El de ahir va ser un partit amb història, és a dir, que els aconteixements van marcar l'èxit de la tàctica de Mourinho però que tambè haguéssin pogut suposar el seu fracàs.
M'explico: El Barça va dominar la primera part amb una aposta pel "tiki-taka" i amb una molt bona pressió que feia recuperar força pilotes i construïr de nou l'atac. La manca de to de Ronaldinho i el perfil "tocho" de Gudjonsen feren del domini blaugrana una ventatja estèril. Es va crear alguna ocasió i fins i tot algun contraatac que va agafar als londinencs a contrapeu. Res va poder trencar la seva ordenada defensa.
A la segona part els londinecs van soirtir apretant i, en una jugada de mèrit de Drogba, van marcar. Això va permetre al Chelsea jugar com li agrada i per molt talent que fiquis davant de Edmilson, sense espais, acabes enfangante en un partit impossible.
El Chelsea ens va guanyar en el tipus de partit que a ell més l'interessa i que ell més domina. Certament, el nivell de forma de Lampard, Essien i Drogba és superior al dels nostres –de moment– i caldrà veure més endavant, després de Nadal, si nosaltres estem a l'alçada del Barça de l'any passat.
Pel que respecta a la meva opinió, crec que la derrota d'ahir és circumstancial i que es pot perdre a Stamford Bridge per un gol. Confio en els nostres perque són més jugadors de futbol, encara que potser siguin menys atletes. Al final ja veurem qui guanya!
11:30 a. m.
Respecte al comentari del Ros cal que li digui que cau una mica en creure que sempre és el millor el que no juga. No sé si Saviola, del qual en sóc defensor, hagués pogut aportar molt en un partit trabat i sense espais.
Eto'o és, ara com ara, un jugador que estava decidint molts partits i impossible de substituïr amb garanties. Cal cercar d'altres opcions en el joc (aprofitar més les bandes i el Gudjonsen, jugar al contracop amb els argentins, l'arrivada de Deco Iniesta i Xavi desde la segona línea, pilota parada amb Marquez i Edmilson...). Ahir no es va poder fer res d'això: es va fer sortir al striker islandès quan va sortir Giuly, no es van aprofitar les jugades a pilota parada....
Respecte lo de deixar-nos tocar bola, crec que la questió és que ens ens la van donar tota a partir del gol i van trabar el partit tancant espais.
11:44 a. m.
Crec que hi va haber dos partits.
Un de molt equilibrat fins abans del gol de Chelsea i un altre a partir del gol en el qual els Londinencs van ser infinitament superiors i podem donar gràcies de no haver sortit humiliats de Stanford Bridge.
Els jugadors del Barça només corrien darrera la pilota però ni l'oloraven. A més quan la tenien, la perdien en 2 segons. Semblava com si s'haguessin canviat les samarretes. El Chelsea jugava i el Barça es defensava com podia.
Només el Valdés i el Messi van estar a l'altura de les circumstancies.
És molt preocupant la baixa forma no només del Ronaldinho (no supera mai un 1 contra 1) sinó també del Deco (perd moltíssimes pilotes).
I el pitjor de tot és sens dubte la baixa de l'Eto'o, un jugador que desde la seva arribada al Barça a part de garantir gols, sempre va a totes, corre, lluita, mossega... una actitud que acaba contagiant a la resta.
Jo que no em considero pessimista, crec que el Barça patirà per poder classificar-se com a segon de grup i que tot és decidirà en el partit contra el Verder Bremen. Qui guanyi aquest partit, classificat i qui el perdi eliminat.
I no m'agrada haber de jugar una "Final" tant aviat, encar que la juguem a casa.
1:22 p. m.
Enric una pregunta e llegit aquest demati l`esport,i resulta q iha un comentari molt semblan al teu,quina casualitat no?
1:27 p. m.
Enric, crec que t'estan acusant de PLAGI.
4:32 p. m.
A mi també m'ho ha semblat Enric, t'anava a aconsellar que et presentessis a fer les cròniques d'algun diari esportiu, donada l'eloqüència demostrada, que d'altra banda no m'ha extranyat venint de part teva. Però si el Federic ha vist una crònica similar, per no dir quasibé exacta, crec probable la teoria del Plagi.
Restant a l'espera de la confirmació o desmentiment de l'acusació publicada, em despedeixo molt atentament.
4:57 p. m.
Carai!
Ara em poses en un dilema. Que faig, contesto al comentari que m'acusa de plagi o deixo passar el tema? (to be or not to be)
Resulta que tot és questió de la meva credibilitat i si contesto la poso en evidència – excusatio non petita accusatio manifesta– i si no responc tambè, quien calla otorga.
Sort en tinc de la tècnica que em permet mostrar l'historial de les meves consultes a la web aquest matí. Però, es clar, un cop més la prova es sustenta sobre la base de la meva credibilitat. (Potser ho he consultat en un altre navegador, potser m'han posat al dia per telèfon...).
En qualsevol cas, que és la originalitat? Potser no estem tots continuament exposats a les opinions dels demés? En som del tot impermeables? Nomès podem expresar opinions si son completament originals? Com fer-ho, a mi particularment, també m'afecta la locució dels partits. Haurem de veure el Barça sense veu?. Espera, que el realitzador de la transmisió també pot posar enfasi en certes jugades... Potser a resposta està en veure els partits sense volum i amb els ulls clucs!
En fi, qui em vulgui creure... i qui no...
5:18 p. m.
La darrera frase de Juli César a Brutus, quan aquest i una desena més de senadors romans l'estaven cosint a ganivetades fou:
- Tu també fill meu"?
Encara estic buscant el article o comentari que m'ha inspirat mentres dormia, (suposo que el trobarè) però que tu, fill meu, donis per bona l'acusació de plagi m'arriba al cor.
En fi, quan trobi el comentari del que parleu diré quelcom més. Fins aquell moment qui em vulgui creure... i qui no...
5:30 p. m.
Pues jo penso que ho van fer perfecte. Aquest es el cami a seguir per fer el ridicul,(cosa no gens habitual pels cules quand van per Europa, tret del ultim any)ara toca tornar a perdre a casa amb el Chelsea i ja quasi tot estara fet. Ho desitgo de tot cor visca el meu equip, que es el que juga sempre contra el barça
6:16 p. m.
LORIGEN DE TOT ERRADICA AHIR,SI, HO HAIG DE ATMETRE,JA Q ARA SEMPRE ENS SINSEREM ENTRE NOSALTRES,PUES VALE, AHIR VEIENT EL PARTIT ALA BORA DEL ALBERT AL PUP JOLUS, VAIG DIR-LI:DEMA AUREM DE TREURE UNA POLEMICA AL BLOG.DITA POLEMICA VA PEL SENYOR ENRIC POSAR EN QUESTIO AL GUN COMENTARI,NO TU AGAFIS MALAMENT.....
JO ET DIC Q L`ESPORT AVUI NO LAI LLEGIT.
PERCERT QUEDA MOLT VE LES PARAULES DEL JULI CESAR A BRUTUS,Q NAEN PEL BEP O PEL ROS?
ARA AIXO SI QUE NO LO DEL MONON AIXO SI QUE NO SI HO SE NO LI EXPLICO COM SAVIA DE FER PER ESCRIURE AL BLOG JA Q LA GENT DEL BARÇA PODE SI QUE NO EM GUNYAT GRAN COSA A EUROPA, PERO LALTRE EQUIP DE LA CIUTAT "COM ELLS ENS DIUEN"A NOSALTRES LA PREGUNTA ES QUE A FET A EUROPA?HI HA POGUT JUGAR MAI LA CHAMPIÑONS LIG?
NO CREC PAS Q SAGI DE AFEGIR RES MES.
A MEU DEIXAVA MA TRUCAT EL PRESIDENT DELS LLIRIS DIENT Q SI DEMA NIRIAM A JUGAR A VAIG AL CAMP?LI E DIT Q FINS A NOVA ORDRE NIRIEM A JUGAR AL POLI.
9:14 p. m.
LORIGEN DE TOT ERRADICA AHIR,SI, HO HAIG DE ATMETRE,JA Q ARA SEMPRE ENS SINSEREM ENTRE NOSALTRES,PUES VALE, AHIR VEIENT EL PARTIT ALA BORA DEL ALBERT AL PUP JOLUS, VAIG DIR-LI:DEMA AUREM DE TREURE UNA POLEMICA AL BLOG.DITA POLEMICA VA PEL SENYOR ENRIC POSAR EN QUESTIO AL GUN COMENTARI,NO TU AGAFIS MALAMENT.....
JO ET DIC Q L`ESPORT AVUI NO LAI LLEGIT.
PERCERT QUEDA MOLT VE LES PARAULES DEL JULI CESAR A BRUTUS,Q NAEN PEL BEP O PEL ROS?
ARA AIXO SI QUE NO LO DEL MONON AIXO SI QUE NO SI HO SE NO LI EXPLICO COM SAVIA DE FER PER ESCRIURE AL BLOG JA Q LA GENT DEL BARÇA PODE SI QUE NO EM GUNYAT GRAN COSA A EUROPA, PERO LALTRE EQUIP DE LA CIUTAT "COM ELLS ENS DIUEN"A NOSALTRES LA PREGUNTA ES QUE A FET A EUROPA?HI HA POGUT JUGAR MAI LA CHAMPIÑONS LIG?
NO CREC PAS Q SAGI DE AFEGIR RES MES.
A MEU DEIXAVA MA TRUCAT EL PRESIDENT DELS LLIRIS DIENT Q SI DEMA NIRIAM A JUGAR A VAIG AL CAMP?LI E DIT Q FINS A NOVA ORDRE NIRIEM A JUGAR AL POLI.
9:14 p. m.
Jo la primera part no la vaig veure i no en puc opinar, pero la segona si (per desgracia) estic d'acord amb molts dels vostres comentaris, el del Ronaldinho,el del Messi,etc,etc.
lo mes greu que vaig veure jo es que ens faltava força i no presionavem la sortida de la pilota del chelsea,al no recuperar pilotes aprop del area del rival no som tant perillosos.
aixo de la clase de historia pot ser molt profitos crec que ho hauries de repetir ENRIC.
ADEU.
10:09 p. m.
Frederic, m'has fet picar com un passarell!!
Lo de fill meu anava pel Ros, al que li ha faltat temps per buscar-me les pessigolles.
Monon, et veig molt poc contemporitzador amb el Barça. És tàctica o sentiment?
Per que l'antibarcelonisme a can Espanyol és, segons la meva opinió, com fer l'avio amb la cullera de farinetes per que l'infantó obri la boca. (Una mica com l'anticatalanisme a Andalusia o l'antiespanyolisme (de Espanya no de Espanyol) a Catalunya.
10:03 a. m.
Federic, és evident que les paraules de Juli Cesar a Brutus son clarament dirigides a mí i no al Bep, donat que aquest últim s'ha limitat a interpretar les teves paraules.
Doncs bé per cicatritzar la ferida o petita rascadeta que ha sofert el cor de l'Enric, miraré de subsanar-ho.
Enric, de fet el que he exposat no és més que la meva admiració vers la teva capacitat d'eloqüència, com ja he dit, i a més PROVOCAR que tornesis a escriure. D'aquesta menera gaudim de nou de la bona literatura i de regal ens il.lustrem amb notes històriques.
Des d'aquí t'animo a seguir endavant no et tallis ni un pèl.
Segueix intercalant notes històriques, però això sí, amb moderació, que ja ens coneixem.
¡¡M'HO PASSO DE CONYA LLEGUINT EL BLOQ I PARTICIPANT-HI!!
10:23 a. m.
Zenón de Helea, un famós filòsof grec en la seva demostaració “reductio ad adsurdum” defensava la idea de que Aquiles tot i ser molt veloç mai pordia atrapar a una tortuga. Deia que no existia el moviment. Que eren els sentits els que ens enganyaven. Sembla que el dimecres els jugadors del Barça realment no es movien.
No obstant, Diógenes de Sínope que estava escoltant el discurs de Zenón de Helea es va alçar i tot caminant va dir “El movimiento se demuestra andando”.
I això és el que ens van demostrar els jugadors del Chelsea: El moviment es demostre corrent.
Van corre més entre l’Essien i el Makalele que entre tots els jugadors del Barça junts.
Senyors del Barça: "in humilitate vincis"
10:24 a. m.
Que consti que el comentari que acabo de fer és anterior a haber lleguit l'ultim comentari de l'Enric, tot i que es porten 20 minuts de diferència.
D'altra banda, si em de començar a parlar en llatí proposo que els divendres per la nit vingui una professora d'aquesta llengua perque ens n'ensenyi a tots i si també domina el francés millor que millor.
Qué us sembla???
10:33 a. m.
Totalment d'acord amb el Ros.
El que faci falta per augmentar el nivell cultural del grup.
No obstant, el Farrè i el Camats potser preferirien professors enlloc de professores.
10:49 a. m.
És curiós que les històries relacionades amb Diógenes encara estiguin en el nostre anecdotari. A aquest individu, una mena de ermità que vivia nu en una cova, se li adjudica tambè que, quan Alexandre el Gran el visità i li va dir que li concediria el que fos, Diogenes contestà que volia s'apartés que li tapava el sol. Alexandre li contestà que era la persona que més envejava al món.
Possiblement Diógenes fos un recurs còmic per a moltes anècdotes -potser la major part d'elles inventades– tal com passa amb Quevedo.
D'aquest darrer, s'explica que anava amb carrossa des de Madrid fins a Salamanca quan li agafà unes ganes irrefrenables de anar de ventre. Es baixà els pantalons i traguè el cul per la porta de la carrossa per cagar. Una persona que estava dret al camí, digué:
- Pardiez, que vedo! – (en castellà antic, es clar)
I Quevedo contestà:
- Caramba, hasta por el culo me reconocen!
PD: Espero que l'anecdota valgui pel concurs de acudits del que espero guanyar el accèsit al més pallissa
12:37 p. m.
Senyors jo desde la meva humiltat nomes dir q mira fins a on arriva la ment humana,es treu el tema dun partit de futbol i texpliken histories dels grecs i romans?
Ami percert ja em va be ja q conque encara q us les inventeu no o sabre.
Percert disculpes per ahir ja q tenia molt mal de cap.
Tambe afergir q lo de la professora de llengua masemble molt correcte sobretot de llengua.-
9:56 a. m.
Nois em sembla que a partir d'ara s'hauria de posar un horari per participar al blog ja que aquest "reng" de comentaris fan de debo creixer la saliva.
Cal dir que amb lo de la "profe" estic totalment d'acord pero s'hauria de fer un casting,no es pot llogar la primera que vingui sense mirar res mes.
10:21 a. m.
Publica un comentari a l'entrada
<< Home